Sitteunderlag som julepresanger

DSC_0077Det kommer til å bli mange ganske myke pakker under juletrærne i år, – jeg har i hvert fall gjort mitt for å bidra til det.

For å få et produkt til en «vettug pris» lager jeg en del sitteunderlag uten sydd kant, men med en trykt kantbord rundt som avslutning.

DSC_0078

Det blir helt greit, men jeg skal innrømme at jeg synes det er ganske mye flottere med en sydd kant og snurrede snorer i hjørnene.

Også må det trykkes. Rødfargen hadde jeg fra før, – det er en av standardfargene mine som jeg har blandet til i alle år. Jeg har også en blågrå farge, men til de blå kantskinnene ville jeg ha en blåere farge på trykket. Det ble fortsatt ganske neddempet.

 

 

 

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i sitteunderlag, Småting i saueskinn, Trykking på skinn, Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar