Skinnfell av to gotlandsskinn

DSC_0222

To store gotlandsskinn ble til en fell på 130 x 85 cm. Det skal være dåpsgave til en liten gutt fra besteforeldrene. Fordelene med skinn av voksne sauer er at skinnene er store, men ulempen er at de er tyngre å sy.  Disse skinnene var i en mellomkategori, men jeg måtte bruke tang på hvert eneste sting på brudekanten!

DSC_0225

Jeg merker skinnfellene jeg leverer med litt informasjon om produktet og om stell og renhold.

DSC_0228

DSC_0227

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Babyfeller og poser, Mine ferdige skinnfeller, Skinnfellsøm, Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Skinnfell av to gotlandsskinn

  1. Kirsten Halland sier:

    Jeg blir så imponert over dine flotte arbeider og hvilken energi du har!!

Legg igjen en kommentar

