Bok i nytt opplag!

Boka som jeg har skrevet om skinnfeller – og hvordan de lages, har vært utsolgt fra forlaget en periode nå. Heldigvis bestemte Cappelen Damm at de ville produsere et nytt opplag og i dag fikk jeg tilsendt den nyproduserte boka! Dette er 2. opplag av 2. utgave av boka mi. Jeg må innrømme at jeg er ganske stolt av at ei bok om et så «smalt emne» (som forlaget i sin tid uttrykte det)  fortsatt er etterspurt!

Boka er å få kjøpt hos alle bokhandlere, i butikk og på nett.

DSC_0919

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Trykking på skinn og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Bok i nytt opplag!

  1. Åse Ingeborg Raastad Velsand sier:

    Hei Britt, gratulerer med nytt opplag! Så hyggelig! Tross klimaendringer, skinnfell er fortsatt godt å ha. God helg og god jul, Åse

    Sendt fra min iPad

  2. Monica Gundersen sier:

    Så flink du er! Når skal du ha nye kurs?? Noen nærmere Østfold?

  3. Anne Margrete Guntvedt sier:

    Hei Britt. Jeg skal sy sammen to skinn av kashmirgeit og får ikke tak i skinnremser til å dekke sømmene. Trenger rundt 2 meter. Har du til salgs, eller vet du hvor jeg kan få kjøpt? Bor i Østfold.

    • skinnfell sier:

      Jeg lager alltid bånd til å sy over sømmene av skinnene jeg syr fellen av.Bruk skinnet fra buken til dette.Klipp/barber bort ulla og skjær eller klipp remser som er 10-12 mm brede.

  4. Ingrid sier:

    Super glad for alt jeg har lært av deg om søm av skinnfeller!
    Ikke minst de fine sitteunderlagene!
    Hilsen Ingrid Rørholt

Legg igjen en kommentar

