Skinnfell av gotlandsfår med rødt trykk

Fell med rødt trykk

Denne skinnfellen som jeg nettopp leverte til en kunde, er sydd av fire gotlandsskinn med 40 mm ullengde. Den har en brudekant som er 35 mm rundt og fellens størrelse er 120 x 150 cm.

Fingre i hjørnet

I hjørnene oppe på fellen er det «fingre».

Hjørne

Gotlandsskinn

Fluefisker

 

– også fikk jeg mulighet til å bruke den nye fluefiskertrykkblokken min, ettersom mottakeren er ivrig fisker!

 

 

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Mine ferdige skinnfeller, Trykking på skinn. Bokmerk permalenken.

5 svar til Skinnfell av gotlandsfår med rødt trykk

  1. Mari Ann sier:

    Flott fell – og flotte nye blokker!! Er dette dine «private» blokker, eller er de å få kjøpt hos Fjellform?

    • skinnfell sier:

      Hei
      Det er litt av hvert. Noen blokker har jeg for meg sjøl, men de fleste blokkene ligger på Fjellform sin liste. Jeg har «frambragt» etter hvert en god del trykkblokker, enten ved at jeg har tegnet dem, min datter har tegnet dem, eller jeg har kopiert gamle blokker eller andre ornamenter.
      Hilsen Britt

      • Mari Ann sier:

        Så fint – da sjekker jeg på Fjellform.
        God sommer til deg!
        mari ann🙂

  2. Gerd Aarnes Meland sier:

    Hei Britt!

    Så artig å se ditt flotte arbeid, gleder meg stort til helgen i august. Øyenstikkeren liker jeg, vel å merke på trykk, så den og livets tre må du ta med.

    Beste hilsen

    Gerd

    Fra: Britt sin skinnfellblogg [mailto:comment-reply@wordpress.com] Sendt: 20. juni 2013 13:29 Til: gerd@lovundlaks.no Emne: [Nytt innlegg] Skinnfell av gotlandsfår med rødt trykk

    skinnfell posted: » Denne skinnfellen som jeg nettopp leverte til en kunde, er sydd av fire gotlandsskinn med 40 mm ullengde. Den har en brudekant som er 35 mm rundt og fellens størrelse er 120 x 150 cm. I hjørnene oppe på fellen er det «fingre». &n»

Legg igjen en kommentar

