Førpåskearbeid

Nå lengter jeg til fjells! Det er ikke synd på meg, for i morgen går turen til Lenningen, men i innspurten til påske hadde jeg litt julaften. Det har jeg hver gang det kommer ei pakke fra Fjellform. Da er det snakk om trykkblokker!

Nå har Ivar på Fjellform et stort utvalg fra før, men han kommer stadig opp med nye tilskudd til samlingen. Jeg har jo litt mer dilla enn gjennomsnittet, så jeg bare må ha …

Trykk x 4

Det tar alltid litt tid å bli kjent med blokkene og lære hvordan de fungerer i kombinasjoner. Denne blokken, som jeg synes er litt dragestil, passer fint x 4.

Telemarksbord

Et nytt hjerte er hentet fra denne kantborden.

Hjerteblokk

Det går også an å bestille trykkblokker etter egne tegninger. Min far var en ivrig fluefisker. Han hadde også mange bøker, og foran i bøkene sine limte han inn sitt Ex libris-merke. Dette hadde han selv tegnet. Jeg synes det egner seg bra som trykkblokk, og ser for meg et sitteunderlag som gave til en ivrig sportsfisker.

Fluefisker

GOD PÅSKE!

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Trykking på skinn. Bokmerk permalenken.

3 svar til Førpåskearbeid

  1. Helene sier:

    Ååå, den drageblokka var bare helt nydelig, må garantert ha den!

  2. Inger Margrethe Nilsen sier:

    Heisan!

    Prvde g inn p siden din for endre epostadressen min, men fant ikke ut hvordan. Sender derfor denne og hper du oppdaterer den for jeg vil gjerne ha de mailene du sender ut. Jeg lager skinnfeller selv og blir inspirert av deg.Tusen takk.

    Gammel adr: inger.nilsen@c2i.net Ny adr: inger.margrethe.nilsen@gmail.com

    Hilsen Inger M Nilsen

    • skinnfell sier:

      Hei
      Jeg driver ikke noe større med å sende ut mailer til folk, så det jeg har å meddele skriver jeg på bloggen. Følg med der!
      Hilsen Britt

Legg igjen en kommentar

