Back on track

Etter et år preget av sykdom og avansert medisinsk behandling, er jeg tilbake! Da jeg var på mitt sykeste var det helt uaktuelt å sy skinnfeller, men nå gjør jeg det igjen, – i hvert fall litt!

Jeg har sydd en fell av fire gotlandsskinn, med rødt trykk og brudekant. Bare for å bevise at det enda er liv i meg ( «ryktet om min død var betydelig overdrevet») presenterer jeg herved mitt nyeste produkt.DSC_0084

 

 

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

12 svar til Back on track

  1. Nydeleg,så kjekt å høyre at du har komme deg til att!

  2. Berit sier:

    Kjempeflott skinnfell.

  3. Ivar Haugen sier:

    Hei Britt og Godt Nytt År. Det er utrolig flott å se at du er tilbake igjen.
    Skinnfell miljøet trenger slike som deg🙂 og en flott fell du har laget

  4. Hei Britt, Er så glad for at du er i form og symodus att, kjempefin fell da🙂

  5. Anne sier:

    Flott å lese at du er tilbake! Har vært innom bloggen din jevnt og trutt og lurt på hva som kan ha skjedd. Fellen er som alltid flott og til stor inspirasjon. Ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Vennlig hilsen
    Anne

  6. Lisa-Marie haugmoen sier:

    Kjære deg! Bra at du er tilbake! Lager du video på You-Tube slik at det du lager ikke blir mistet? Jeg ville elske å se hvordan du lager alt helt fra start til ferdig produkt. :.))

  7. stofble sier:

    Er glad for rygterne ikke talte sandt selvom de ikke var nået til Danmark. Dejligt du er igang igen. Håber der også bliver krefter til at arrangere kurs igen.
    Kh. Rikke

  8. Lisa-Marie haugmoen sier:

    Britt,mannen min vil gjerne vite om du selger noen av skinnfellene du lager. Vi er begge helt bergtatt av hvor nydelig de er og hvor dyktig du er. Vi bor i USA så det er lite håp jeg noensinne ville kunne ta et kurs med deg. Venter spent på svar,
    Påforhånd takk.
    Lisa-Marie Haugmoen

    • skinnfell sier:

      De aller fleste av skinnfellene jeg lager, er for salg. Ganske mange er bryllupsgaver. Hvis dere er i Norge en gang, kan dere ta dere en tur til Gjøvik, så kan vi finne ut hva dere vil ha. Jeg har også sent skinnfell til USA, så det er også mulig!
      Hilsen Britt

  9. snorrel sier:

    Flott fell. Godt å høre at du er i gang.

  10. Gerd Aarnes Meland sier:

    Hei og Godt Nyttår! Det var en flott fell du har sydd, et godt bevis på at du er tilbake:) Ser fram til videre samarbeid.

  11. Anu Pentti sier:

    Hei Britt! Så fint att höra av dig igen! En stor kram från oss alla i Tottijärvi🙂

Legg igjen en kommentar

