– og vinnerne ble:

Linda Kristin,
Bente Linaker
Retrobaby

Men så er det slik at et sitteundelag kan ikke overføres elektronisk, så jeg trenger en POSTADRESSE til dere.

Send meg den på te-pede7@online.no

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til – og vinnerne ble:

  1. Retrobaby sier:

    Hurra, så morsomt at jeg vant! Gleder meg til å se hvilket underlag som kommer i posten.🙂

  2. Liv sier:

    Oioi! Her ser jeg det har vært fiiiin konkurranse her også!
    Så gøy det måtte være å vinne et slikt produkt. Heldige vinnere ja.

    Men så kommer jeg inn for å gi deg en hyggelig beskjed også:
    Du er nemlig trukket ut i 2000-feiringen på Livs Lyst og du har vunnet et år med det fine bladet Gamle hus, hager og interiør!

    Det var så gøy å se at det var du som vant! Vi hadde jo litt kontakt når jeg satte i gang med saueskinnsfellen (som jeg enda ikke har kommet i havn med………) men jeg vil gjøre den ferdig!!

    Det er supert om du sender meg en mail, så tar vi resten der ang. adresser og slikt ;O)

    MVH Liv

Legg igjen en kommentar

