Trofaste gjester på bloggen min

Etter at uttrykket «å ligge nede med brukket rygg» har fått et nytt innhold for meg, har jeg tenkt at det er viktig å vise at jeg setter pris på folk som gjør meg glad! Noe av det som har gledet meg siste året er besøket på bloggen min. Jeg får også massevis av hyggelige tilbakemeldinger fra skinnfellentusiaster, – faktisk ganske mange flere enn det som framgår direkte på bloggen. Kanskje er det en litt for høy barriere for «godt voksne damer som er interessert i tradisjonelt håndverk» å lage en kommentar?
Det er over 50 000 som har sett på bloggen min. Det synes jeg er et overveldende tall. Selv om det er mange repetisjoner, er det snakk om ganske mye folk!!
Nå har jeg bestemt meg for å gi konkret tilbake, og siden det nærmer seg påske synes jeg sitteunderlag er et velegnet produkt å gi bort.
Opplegget er enkelt: Jeg trekker blant alle som legger igjen en kommentar i løpet av de neste to ukene. Hvor mange sitteunderlag jeg gir bort, tar jeg stilling til når jeg får se responsen. Det år også an å ønske seg et av sitteunderlagene fra bildene, så får jeg også vite litt om folks smak og behag.

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Konkurranse, giveaway!!. Bokmerk permalenken.

44 svar til Trofaste gjester på bloggen min

  1. Kjempefin blogg du har med mange flotte bilder av skinnfellarbeider. He en flott uke

  2. Aud Romsås sier:

    Bloggen din er en inspirasjonskilde og en virkelig drømmeblogg!

  3. Liv D. Klevenberg. Nedre Ulsrud 15 2825 Gjøvik sier:

    Det er imponerende hva du får ut av skinnfellene:-) Hilsen Liv D. Klevenberg

  4. Camilla Bech sier:

    Kjempefine sitteunderlag! Håper en av dem havner i min postkasse, da skal jeg bruke den året rundt under min lille kalde Finnmarksrumpe:) tenker på deg! Klem:)

  5. Kari Seeberg sier:

    kjære Britt – som en stor beundrer av din kunst og ivrig leser av din blogg – jamen ønsker jeg meg en minifell, sitteunderlag, jeg og! Du har så mange vakre mønstre, så jeg har i tilfelle jeg er en av de heldige, ikke noe bestemt ønske. Du vet imidlertid at jeg er veldig begeistret for den rustrøde? fargen du trykker med.
    Med alle gode ønsker fra Kari

  6. Wood & rose sier:

    Jeg ønsker meg også et skinn til å sitte pål!!!! Jeg har brukt helgen på å kose meg med boka de!!! Var så heldig å vinne en bokpremie på en blogg i januar! enda mer heldig var jeg fordi den boka jeg vant var utsolgt fra forlaget, så da kunne jeg velge en annen bok. Sånn fort og gærli, ble det boka de. Mens jeg har ventet og ventet på boken, ( de hadde glemt meg!), så meldte jeg på sommerkurs på raulandsakademiet , Skinnfell kurs, og så etterlyste jeg boka. Og den kom på fredag. mmmmmm, deilig bok. Så nå gleder jeg meg veldig til sommer, Telemark og kurs!!!! hilsen Grethe

  7. Vil berømme Britt og hennes skinnfellblogg. Her får jeg mange gode tips og råd og lurer jeg på noe får man hjelp, kjempemessigt av deg Britt!!! Har vært med på to av hennes kurs og i sommer blir det tur til Rauland på meg også. Gleder meg veldig🙂 Er så glad jeg er blitt kjent med deg og dine nydelige produkter og skinn. Viktig å ta vare på gamle tradisjoner. Fortsatt god bedring Britt🙂 Anita i Gausdal🙂

  8. Siv Henriksen sier:

    Hei Britt så koslig å «se» deg igjen her;)
    Jeg var med på skinnfellkurset du hadde på Gjøvik i 2007 og har hatt mye glede av de 2 fellene jeg sydde da. Har også sydd 3 i ettertid:Dmen ingen sitteundelag(hinthint;))
    De var kjempefine forresten!

  9. Aagot K sier:

    Blir så glad når eg ser på bildene av dei nydelege skinnfellane dine, skulle ønske eg hadde meir kapasitet og rom for å lage feller eg òg, men har no lært det og laga en stooor fell, det skal nok bli fleire med tida (håper) Ellers får vi få deg hit å holde kurs (Førde) Hadde satt stor pris på om eg vann et sitteunderlag, det hadde blitt brukt kvar dag. Takk for at du kan glede oss med «bloggen din»
    Ha en fin dag videre i «skinnfell-verden»

  10. Det er særdeles gildt å se de perfekte skinnfellene dine. Jeg har laget mest småting, også endel sitteunderlag. Akkurat nå holder jeg på med en fireskinns i pelssau. Det hadde vært veldig kjekt å vinne ett av dine flotte sitteunderlag.

  11. Sidsel Harby, Løkendalen 8, 2019 Skedsmokorset sier:

    Hei Britt! Så mye flott du lager! Jeg har gått på et kurs her på Romerike og laga en baby-pose og en fell av tre skinn. Baby-posen har jeg gitt bort, men den store skulle jeg ha på hytta på Vaset. Nå synes jeg den er så fin og deilig å ha hjemme at jeg tror jeg må lage en til:) Sitteunderlag har jeg ikke laget, så jeg ønsker meg jo det. Alle ser like flotte ut!

  12. Marianne Sveum sier:

    Hei Britt !🙂 Måtte jo bare ta meg tid til en liten kommentar her….fantastiske ting du lager og det er så bra at noen tar vare på gamle tradisjoner i travle og «moderne» tider !🙂 Sitteunderlagene er kjempetøffe….særlig med knallfargene i sømmen rundt…ser veldig for meg å sitte med en kaffekopp på et slikt et på en fin fjelltopp eller langt uti skauen på elgpost til høsten😉 Ellers tenker je på at je skulle vært på kurs, hver gang je lar hånda gli beundringsverdig over pytonslangeskinnet på puta di og DET er ikke så sjelden :)))) Håper det er bra med deg! Ha en fin-fin kveld!🙂

  13. Inspirerende blogg du har! Jeg elsker boka di, og har gått kurs for å lære… Utrolig artig!

  14. Snorre Langfjæran sier:

    Utrolig morsomt tiltak.
    Fantastiske sitteunderlag som vil glede de heldige vinnere.

  15. Line Solbak sier:

    Skinnfellene du lager, Britt, er jo bare helt fantastisk flotte!!
    Ønsker meg veldig skinnfellsitteunderlag, og æ e «skinnflat forfær» over å kunne komme i posisjon til å få et!

  16. Anne-Lise Wiik Sørensen sier:

    Takk for kjempefin blogg. Er stadig innom for inspirasjon. Har nettopp begynt med å sy skinnfeller og er blitt helt hekta.

  17. Elisabeth Aaker sier:

    Så typisk deg, Britt! Du er så raus – deler villig vekk alt du veit og kan om skinnfellsying til stor glede og nytte for oss som har blitt hekta. Boka di er så bra, og det same er bloggen din. Eg er ofte innom! God bedring! Kjakji frå Elisabeth

  18. Hei Britt.
    Du er ei driftig dame, og du lager helt fantastiske ting. Klem fra Inger

  19. Beathe Arnesen sier:

    Hei Britt, du er en inspirasjonskilde og en dyktig skinnfellmaker. Veldig fine underlag.Håper du får en fin påske:) klem fra Beathe

  20. Helena Gjaerum sier:

    Jag tycker det är fantastiskt att du så generöst delar med dig av din kunskap så att vi andra amatörer kan få inspiration och lust att jobba vidare med fårskinn! Jag känner mig alltid berikad med ökad kreativitet efter att jag varit inne och läst på bloggen. Kul också att se på Fårfesten i Kil förra helgen att denna norska tradition har börjat sprida sig i hela Sverige tack vare ditt arbete! En sittlapp till mig och ett handberett babygotlandsskinn till dig med önskan om god bedring! Mvh Helena

  21. Gro Hege Olsen Heløe sier:

    Heisan! Har nettopp lært meg denne gamle teknikken og synes det er veldig spennende og fint å få til. Var veldig greit å kunne gå inn på sidene dine å se hva skinnfell gikk ut på, hva man trenger osv. Mye fint du lager og utrolig fint håndtverk! Jeg synes alle dine sitteunderlag er like fine, så det er umulig å velge…..:)

  22. Rita Kristensen sier:

    Kjempefine sitteunderlag🙂

  23. Bente Linaker sier:

    Jeg har lært teknikken av deg, på hyggelig og lærerikt kurs! Hver gang jeg er inne på siden din, blir jeg så oppløftet og glad. Det gir meg inspirasjon og krefter til å fremme husfliden. Sakene som jeg laget på kurset er blitt satt stor pris på, og den lille skinnfellen som jeg laget er er i bruk nesten hver dag. Mannfolkene i bygda har ymtet frampå om at vi må få til et nytt kurs snart for de har lyst til å lære denne teknikken!

    • skinnfell sier:

      Du har vunnet!!!

      hilsen Britt

      • bente linaker sier:

        Hoppende, jublede glad! Såå heldig jeg er! .. og så jeg som ellers aldri vinner…..
        I dag har jeg vært og kjøpt mange billigskinn (lenge før jeg åpnet denne bloggen!), fordi vi skal ha et lite smake-på-kurs med de i vårt husflidslag rundt tjue år. Tror det er 5. året jeg og en dame til i husflidslaget har «Treff» for dem, med strikking, hekling og andre små puslerier! Håpet mitt er at sitteunderlaget som de skal få trykke på, skal gjøre at de skal bli inspirert til å lære mer av denne teknikken! Tusen, tusen takk Britt!

  24. Lisbeth Zeiner sier:

    Hei Britt! Jeg er stadig inne på bloggen din og studerer de flotte arbeidene.
    Jeg er nybegynner skinnfellmaker og bloggen din er til stor glede og inspirasjon.
    Lykke til med videre arbeid.

  25. Else Berge sier:

    Hei Britt
    Har vært på ett kurs i Søgne og kjøpte boka de da. En flott bok.
    Fant denne siden din gjennom fb og her var det utrolig mye fint.Skulle gjerne vært så heldig å vinne et sitteundelag, Alle er fine:-)
    Hilsen Else Berge

  26. Tove Lånkan sier:

    Hei Britt!
    Da fant jeg fram! Riktignok har jeg lest om deg og sett noe av det du har laget, bl.a. i ukeblad, men da jeg begynte å arbeide meg nedover i bloggen ble øynene større og større, og haka slapp! Det var utrolig morsomt å lese og se alt som har blitt laget! Det var virkelig en stor opplevelse! Også så mye forskjellige ting! Veldig artig!! Så, selv om vinnerlykke ikke akkurat er min sterkeste side melder jeg meg på, (en vet jo aldri!

    Hilsen Tove

  27. Kirsten Gustaf sier:

    Hei:0) Sitteunderlagene dine er jo bare så lekre, så det er ikke noe problem å gi ros :0) Virkelig vakre er de:0)

  28. Wenche Stensjø sier:

    Hei Britt.
    Så mye fint du lager.
    Hilsen fra Wenche Stensjø

  29. Mia Westberg sier:

    Hei Britt.
    For en flott blogg du har🙂 Jeg blir så innspirert av å se alt det vakre du lager. Jeg er så glad i de to skinnfellene jeg har laget med din kyndige hjelp . De er flittig i bruk både på hytta og hjemme. Jeg kunne tenkt meg å gå flere kurs, kanskje det som heter » småting i saueskinn». Skal du ha et slikt kurs til høsten ??.Jeg ønsker deg en deilig påske ! Så krysser jeg fingre og tær for at jeg blir en heldig vinner av dine flotte sitteunderlag🙂 Hilsen Mia.

  30. Anu Pentti sier:

    Hejsan Britt!
    Hälsningar från oss alla i Tottijärvi. Jag är så glad att jag har haft chansen att lära sy och trycka skinnfeller av dig!

  31. Sonja R. Jørgensen sier:

    Hei Britt! Så utrolig moro å se alle kommentarene du har fått :o) jeg vet om flere som allerede har mye glede av sitteunderlagene du har laget! Ønsker deg en riktig god helg.
    Varm klem fra Sonja

  32. Torill Enge sier:

    Hei Britt!
    Takk for hyggelig kurs i fjor! Sondre koser seg i skinnfellen sin😉
    Det er så artig og inspirerende å følge den vakre bloggen din – og så moro at du vil dele noen av de flotte sitteunderlagene dine med oss!🙂
    Vennlig hilsen Torill

  33. Gro sier:

    Skinnfellene dine er rett og slett heilt utruleg flotte! Om du ein gong har kurs i Stavanger og omegn, så kjem eg!

  34. Signe sier:

    Håper fortsatt at behandlinga di ikke er alt for plagsom, og at helsevesenet tar godt vare på deg. Vi krysser alt vi har, og sender flere gode tanker til deg og dine. Klem fra Signe

  35. Eva Nyberg sier:

    Hej Britt!
    Roligt att se dig blogga igen. Jag tänker på dig och önskar dig god bättring!
    Du skall veta att jag för vidare den kunskap du gett mig om tryckning.
    Jag brukar ge ut din adress till hemsidan. Den är så fin och undrar man över något hittar man svar. Man får också många tips och ideer här.

    Stor kram till dig!
    Eva

  36. Retrobaby sier:

    Så hyggelig med en giveaway – jeg er en av de trofaste leserne som ikke er så flink til å legge igjen kommentarer.. Men snart tror jeg jeg må legge inn en bestilling, skal i bryllup og de brudefellene dine er bare fantastiske!

  37. Retrobaby sier:

    ..og jeg synes alle sitteunderlagene er utrolig flotte, men min favoritt er det med gul kant her: https://skinnfell.wordpress.com/2011/04/17/sitteunderlag-av-den-mer-forseggjorte-typen/

  38. Robbie LaFleur sier:

    Kjære Britt,
    Det var noen som spørste i uke på en e+post list om hvordan man skulle feste en tekstil på skinnfell. Jeg kunne svare bare fordi jeg lærte det av deg på Vesterheim. Her kan du lese hva jeg skrevet. Håper det er helt riktig. Si fra om du har flere tips. Håper du blir helt bra snart. HIlsen from en Minnesota venn, Robbie

  39. Robbie LaFleur sier:

    Unnskyld, jeg glemt linken. http://boundweave.wordpress.com/ Robbie

  40. Laila S. Hermansen sier:

    Hei Britt!
    Takk for kjempe fin blogg. Er stadig innom for å få nye tips og ideer.Takk for at du har hatt kurs på Geilo og lært meg skinnfellsøm, det er utrolig morsomt!
    Go påsk te dæ og dine!
    Klæm fra Laila

  41. E æ for sein til å legge igjen en kommentar??🙂 Fin side med masse gode råd og ideer!

  42. Vigdis Otterholm sier:

    Hei Britt!
    Det var kjempefint å snakke med deg i dag på tlf. – selv om eg også ble forskrekket over at du er blitt ramma av sykdom. Håper du er ved godt mot ! Samtidig gleder eg meg til å få tilsendt skinn til å lage skinnfellpose til mitt 6. barnebarn. Klart at eg må vise min glede over et nytt barnebarn med en skinnfellpose. Ikke lett å få tak i så fine skinn som eg har fått fra deg ! – selv ikke i Telemark. Takk til deg som er så positiv og » servicemainded»! Påskehilsen fra Brevik

Legg igjen en kommentar

