En stor og en liten fell

Denne fellen har jeg sydd på bestilling til en kar som fyller rundt år til helga. Den er sydd av fire skinn av hvit svensk pelsfår, størrelsen er 120 x 155 cm.

I tillegg har jeg trykt en babyfell i dag. Der har jeg brukt gotlandsfår som er klippet på 40 mm. Jeg sydde hverdagskant av hvitt anilingarvet kalveskinn på denne fellen. Dette er et ganske stort skinn, 65 x 93 cm.

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Babyfeller og poser, Mine ferdige skinnfeller. Bokmerk permalenken.

2 svar til En stor og en liten fell

  1. Mia Lystad sier:

    Hei! Jeg lurte på om man kan bestille lagde varer av deg? Leste repotasjen i Allers og så de fine tøffelene du hadde lagd. De så virkelig deilige ut, og det er noe jeg ønsker meg.
    Hilsen Mia=)

    • skinnfell sier:

      Jeg syr gjerne på bestilling, så la meg bare vite hva du ønsker deg, så skal vi se om det går an å få til. Dessverre er de lekreste saueskinnene temmelig dyre. Det er også et «langsomt arbeid», så det koster jo litt (mye), men jeg kan være mer konkret når jeg vet hva du vil ha.
      Hilsen Britt

Legg igjen en kommentar

