Sitteunderlag og puter

Jeg skal delta på en salgsutstilling som åpner neste lørdag på Hadeland Glassverk. Da gjelder det å ha produkter innenfor ulike prisklasser. Dette er min versjon av «billigprodukt». Ingenting som er lagd i kromberedte gotlandsfårskinn er billig, men dette er i hvert fall et produkt som jeg kan selge for vel 500 kr/stk. Da har jeg ikke kantet sitteunderlagene heller, men bare trykket helt ut til kanten.  Sitteunderlagene jeg lager er på 40x40cm. Av et skinn får jeg som regel to uten skjøting og ett med en søm på.

Puteprosjektet mitt (rare dyr i kombinasjon med saueskinn) er også videreført. Nå også med struts!! Jeg er spent på om noen på glassverket liker dette.

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Puter, Småting i saueskinn. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

