Puter med skinn av sau, slanger, struts og gris

Når man har et lidenskaplig forhold til skinn, samler det seg mye rart rundt om i skap og på hyller.Jeg har lenge lagd puter med saueskinn på den ene siden og svinemokka (semsket skinn) med trykk på den andre siden.

Jeg har fått for meg at det kan være morsomt å lage kombinasjoner av saueskinn og annet. Først har jeg prøvd meg med en bit av et pytonslangeskinn som jeg har hatt liggende. Mere rart følger …

Pute med hvit svensk pelsfår, 40 mm ullengde og slangeskinn. Bakside i hvitt ullklede. Puta er 40 x 40 cm

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Puter, Småting i saueskinn. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

