Sy småting i skinn på Holmen gård

Denne helga har jeg holdt kurs i å sy småting i skinn. Kurset var arrangert av Norges Husflidslag og ble holdt på Holmen Gård i Gjerstad. Der er det alltid stas å være!

Det var full fart i smia også!

Om skinnfell

Skinnfellmaker
Dette innlegget ble publisert i Småting i saueskinn. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sy småting i skinn på Holmen gård

  1. Eva Jensen sier:

    Hei Britt! Leste den flotte reportasjen om deg i Allers, du er dyktig og iderik!
    Har du noen gang laget potesokker til hunder av skinnfellene dine? Jeg sliter med at potesokker kjøpt i dyrebutikker lett faller av potene samt er lite holdbare. Hilsen Eva.

  2. skinnfell sier:

    Takk for hyggelig tilbakemelding! – Men sokker til hunden har jeg ikke lagd av saueskinn. Derimot har jeg klippet av barnesokker (min hund har korte ben!) og festet dem med sportstape. Det var en nødløsning etter noen dager med skareføre på fjellet.

Legg igjen en kommentar

